۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۲۱۷۵۰۹
رئال مادرید با 65 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۱۹۳

ابراز علاقه آنچلوتی به تمدید قرارداد مودریچ و کروس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم لالیگا در سانتیاگو برنابئو موفق شد با تک گل لوکا مودریچ این تیم را با شکست روانه کند تا باز هم ارزش مودریچ هافبک خلاق کهکشانی ها به همگان اثبات شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص گل مودریچ گفت: گل زیبایی بود. مودریچ در حال بهبودی از مصدومیت بود. او در این بازی کمک زیادی به ما کرد و شایسته چنین گل زیبایی بود. ما با مودریچ شادی گل داشتم چرا که شایسته این رفتار بود. نیمکت نشین کردن چنین بازیکنی سخت است. او امشب نشان داد که یک الگو برای همه بازیکنان است.

او درخصوص تمدید قرارداد مودریچ بیان کرد: همه چیز بستگی به خود او دارد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که او چه تصمیمی می‌گیرد. او، تونی کروس و البته ناچو شرایطی مشابه دارند. باشگاه فرصت لازم برای تصمیم‌گیری و تعامل با این سه بازیکن را دارد. مودریچ باید خودش تصمیم بگیرد. او اصلا به نظر نمی‌رسد که یک بازیکن ۳۹ ساله است.

سرمربی رئال مادرید درباره سرخیو راموس هم گفت: او همچنان به خاطر آنچه که در رئال انجام داد در قلب ما است. ما برای همیشه مدیون راموس هستیم و او را بسیار دوست داریم. او شایسته چنین جایگاهی در رئال است.

رئال مادرید با این پیروزی 65 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

/باشگاه خبرنگاران جوان.
برچسب ها: کارلو آنچلوتی رئال مادرید لوکا مودریچ تونی کروس
ارسال نظر
آخرین اخبار